inte som tänkt...

eftermiddagen blev inte som tänkt men ganska bra ändå...
 
Jag råkade ta fel på frissatiden med en timme, men hon hade msisat ta mitt nummero  hade förståelse så det var Lugnt. Ny tid imorgon  kl 14. rätt skönt ändå. För då fick vi hela eftermiddagen med familjemys. Lite extra sugen på det nu då J snart ska bort i 8dagar.  Tindra lekte med kompis först så då passade vi på att bygga lego, rita och spela gitarr med Troy. Mysigt värre! Erkänner är lite för dålig på att vara den där krälande mamman på golver, nu har jag väl en ursäkt men ruskigt mys är det iaf. Spec när man får lite egentid med varje barn för sig. Man ser liksom hur de själva riktigt njuter av att vara allena och få egentid med oss. Har hunnit läsa lite bok med Tindra sen innan J drog iväg o körde lite skoter med henne.
 
Snart är det dags för lilleman att sova. Jag o Tindra ska la följa vår nya utin se på "date med mig".
 
Blir iaf skönt fixa burret imorrn. Morsan hade redan planerat hämta barnen på dagis och så skulle vi äta där (J är borta ) så det var kanonbra att det fanns ny tid redan imorrn!.
 
Så inte många mer knop som blir gjorda ikväll, Ja lite tvätt som vanligt. Alltså jag förundras över hur mkt tvätt man egentligen har. Man hinner sällan tömma bort därifrån förrän det är fullt med nytt. Ja ja lite tvätt må väl vara men annars blri det soffan o sen förhoppningsvis sängen i tid o kika på nån film. Ska bli gött sova i natt. Renbäddat o vädrat hela eftermiddagen.s
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback