jag e inte bitter...

Eller faktiskt just nu är jag fan så bitter!! Jag är less på den där karusellen o hur vissa saker skötts. Om det ändå inte är aktullt från ett håll säg för fan till om det i tid.. inte så jävla kul gå i ovisshet vecka efter vecka... Anledningen till min bitterhet är ändock pga att det denna gång gjorde så att vi missade möjligheten att åka o fakiskt delta på underbart goa vänners bröllop i VEGAS:.. nej men jag satt hellre här o väntade på att några skulle få fingrarna ur o ge ett klart nej... (Som sagt just i dagarna, är jag bitter... annars mer förstående). Skulle det nämligen blitt av hade vi knappt hunnit hem innan j måstat åka o även om vi hunnit hade han säkertt behövt åka 1-2 dagar senare. Då kändes det ej så lägligt med en vecka till ifrån kidsen innan långa tiden började. (Även om jag vet vi säkert åkt bara vi vetat när han skulle ha  behövt åka)
 
Nåja världens bästa älskling förstod minsann att det här håller inte, så här bitter fru kan jag ej ha resten av säsongen. Så som plåster på såren pyser han o jag allena till spanien ett par dagar nu. Ska bo m bekanta i deras lägenhet/hus. Jag o J ska golfa varje morgon , behöver egentid oxå;)  KAn lätt säga det behövs för att bitterheten ska minska, jag vill fan oxå va i vegas nu! Det hymlar jag inte om :) 
Men nu ska jag ha sovmorgon, dricka bubbel till frukost, svinga klubba, ligga på beachen, shoppa, äta goda middagar o bara njuta...
 
Brevid mig ligger dock lillskrutt o snackar med mig för fullt. Tittar jag på han möts jag av världens leende. hugaligen måste säga jag ändå just nu känner mig lite ledsen. Hur ska jag klara mig utan min lillskit!!! Ja ja bara vi kommer iväg ska det nog gå bra. Han sover gudomligt bra just nu, somnar oftast vid 19 tiden o sover till ca 07. I natt från 20  o så fick han tutten 07 o somnade till 08 är så ofantligt glad för detta. Inser nu att jag känner mig lätt orolig för att denna goda trend ska brytas men borde ej göra det han har gjort så nån vecka nu iaf...
 
Vette sjutton om det känns än mer för att denna lillskrutt varit så mkt min sen han föddes, varit så mkt själv m han fram tills j fick ledigt. eller om det är för att det är det berömda "sista knodden" faktumet , jag kanske redan börjat bete mig efter den klassiska banan.. fast nej det är nog bara de facto att han är liten o jag helst av allt vill ha han nära hela f*cking tiden
 
Hmmm kanske dags kliva upp o börja packa. avfärd idag men inget packat. Igår packade jag bara för fullt till alla barn, 2 packningar en till farmor o farfar o en till mormor o morfar... 
snart påbörjas dagen med diversa avlämningar till höger o vänster. Barn till fammo, hund 1 till johans farbror, minihund till bekant i byn :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback