Det är fan inte lätt ;)

Det är då inte lätt få till ett 4 generationers kort med 2 bångstyra kids som inte vill vara med, en mormor som av farten som hon brukar gömmer sig för kameran... 
Ja ja jag och älskade mormor är iaf med!
 
Idag har alltså min mormor varit och hälsat för första gången i vårt hus. Det var jättekul att hon fick komma hit o hälsa på! På något sätt så kan jag inte låta bli men jag väntar liksom ännu efter att man på långa vägar ska höra när de kommer. Hur man hör hur någon tokvarar den där gamla ljusbå kadetten och in svischar morfar och mormor med mormor hängandes i det där handtaget på sidan, tjatandes på morfar... Det är massor av år sedan han gick bort men han finns då verkligen med än!! Det är ju så livet är men jag kan kan tycka det är så tråkigt han aldrig fick träffa den glada tokiga prick som kom att bli min livskamrat och våra 3 underbara barn vi fått. Ja ja älskade underbara mormor var iaf hit idag. Hon kom inte svichande i kadetten utan det var mamma som skjutsade hit henne. Efter att hon tagit färdtjänst från ÖKX imorse. Det är ändå strongt gjort. Hon är allt en krutgumma för sina 87 år.
 
Här har vi ännu ett roligt försök. På något sätt symboliserar väl det här rätt bra, kaoset family franz :-) Precis som det underbaraste julkortet vi fick för nått år sedan av våra vapendragare som är lika yra som vi. 
 
Vi kan säga som så att jag gav upp. Var lite för trött för att orka organisera upp det hela. Barnen var verkligen inte sugna på det här heller. ha ha. 
 
Har iaf kommit på att jag vill gå till nån fotostudio o knäppa kort på alla barn o familjen. Kan väl vara roligt att ha. 
 
Min älskade lilla prick har ju gjort nått jävla slutsspelsskit med sitt hår... Jag kan väl inte direkt påstå att det är där särskilt vackert. Men tur det inte sitter i håret. Min mormor frågade förresten om han hade peruk på sig :D 
Nu får de då se till att gå hela j-vla vägen om han ska se ut sådär. Men jag tror håret ryker idag faktiskt... vi får se ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback