..

Idag för en vecka sedan hade vi precis kommit in på förlossningen jag har knappt fattat det än :-)
 
Allt rullar på, han är jättesnäll. Vad är det för ord egentligen. Alla bebisar är väl snälla även de som har ont i magen o tjorvar mer. Otis är iaf väldigt lugn o belåten, verkar nöjd och sover bra. Dock har han börjat vela ha lite mer kvällstid, ca varannan timme då. Men det gör mig inget för då drar han iväg fler timmar på natten. Som han sovit de två sista nätterna får han gärna fortsätta med :-)
 
Allt är såklart inte rosa skimmer o moln. Jag har nog för första gången upplevt eller iaf starkare än tidigare baby blues. I förr går var jag så ledsen o grinade jag vet inte hur många gånger.  Allt var liksom jobbigt o jag blev ledsen. När jag dan efter det vaknade och hade gråtit två gånger innan kl 8, täntke jag lätt för mig själv Hur fan ska denna dag bli ?!. Men efter en lugn stund hemma på morgonen o sen lite egentid jag o  Otis på 4 affärer så var det som att det släppte. Skönt. Huuva det var faktiskt inte kul. Vissa saker jag grinade åt, skrattade jag samtidigt för jag visste knappt varför jag var ledsen :-)
 
Igår gjorde vi iaf go middag. Pasta med blåmusslor o grädde, yummie! Var dock tänkt som mysmiddag men såklart behagade Johan hålla på med business då ;) Japp nu är oranga vinterfaran utbytt mot gröna sommarfaran. En grön mc. Blir allt lite orolig men jag hoppas han kan använda huvudet lite. Vill för allt i världen inte förlora honom!!
 
Nu är det klart Gubbz o laget möter "ballerina kex laget" Ni vet Götebrogskex... eller vad fan kex o kex... är la mer goa gubbar ha ha... Ja ja blev som sugen åka ner o hälsa på fina Linda o hennes familj då men vette fan. Tycker de kunde mött varann i semin eller finalen istället ;)  
 
I maj kanske det blir en tur till sthlm för mig iaf, vi får se. Kan inte bestämma mig riktigt med vilka kidz i sånt fall. I slutet på maj kanske det även blir en liten "all inklusive" semster med familjen. Ja ni vet så det verkligen blir semster. Det är faktiskt något man uppskattar med barn. Allt finns lätt o behändigt kidsen går o plockar sin mat, behöver inte vänta hela tiden o sitta snällt ;) Sen när de är färdiga kan de gå o leka. De vuxna kan då i lugn o ro avnjuta iaf efterrätten :-)  Det kryllar av barn att leka med på dagarna. SEMESTER!! 
 
Jag har hittat laddaren till kameran så snart kommer lite bilder förhoppningsvis :-)
Lillgubben vari af med på tv4 nyheterna igår. Kan se det på nätet (han är med bara några sekunder) söka bara på luleå på tv4 play så är det klippet med Barbro som har slutspelsfeber..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback