tröttheten kan få en att le åt oanade saker..

Är som ni vet ganska trött just nu. Iblnad vet man inte vad som är bak eller fram :-) Jag har insett att mina tankar vid rubriker ibland skenat iväg. Jag har småfnissat för mig själv innan jag visat till Johan som genast förstått vad jag tänkt på. 
 
Den första rubriken var i den lokala sporten: "Åkesson dunkande på".... Förlåt men jag kunde inte låta bli att tänka... ni vet fortsätta... dunkade på vem eller vad?!! :D  Självfallet är det basketspelaren som antagligen gjorde flera dunkar i en match... ;)
 
Nästa rubrik var efter schlagern. Vår dator laddar upp bilderna lite segt ibland så jag hann se rubriken långt före... Jag förstod självfallet vad som skulle komma på bilden men ändock så skenade tankarna iväg.  Denna var alltså efter schlager i en kvällsblaska: "Segersprutet".... Okej vad för sprut ;) Självklart var det champangesprutet av Robin efter vinsten. 
 
Den sista rubriken är nog egentligen den som verkligen visar att jag är trött nu. Den fattade jag först inte utan ha ha jag tänkte helt galet. Det var oxå i den lokala tidningen: "Rattfull stoppad med spikmatta"  Här hann jag få upp bilder hur ynglingen satt o körde sittandes på en spikmatta, ja det är som spikmatta för mig. Jag är van att se den sortens spikmatta. den dras nämligen fram vareviga kväll här hemma...  Det tog ett tag sen kom jag såklart på att de fått stopp på ekipaget med rena rama cops metoderna. Spikmattan rullades ut (inte för att sitta/ligga på) :-) 
 
Den spikmattan jag tänkte på:
 
den sortens spikmatta det självfallet handlade om: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback